jag ville inte va den som blev kvar.

kom precis på att de snart halloween. kul ju. någon som har nått förslag på vad man skulle kunna hitta på? har suttit och sett på gossip girl nu när jag kom hem från basketen. its the shit verkligen! så himla bra, håller på att ladda hem andra säsongen nu, men orkar inte vänta. går och lägger mig och så ser jag de imorgon bitti istället. och föresten, jag är ett stort fan av Serena i gossip girl, hon är som så jävla bra helt änkelt. nyya favvon lätt.

 martina ringde nyss för ett litet kvälls "chat". hon hade varit hurtig och typ pluggat och läst ikväll vilket jag också borde ha gjort. men något jag har gjort idag är att jag har städat mitt snygga rum. de är bra grejer de! men får ta itu med det andra imorgon istället. de känns som att jag hade en massa planer för höstlovet men att allt ba försvann, eller vi skulle kanske och bada i piteå imorgon eller fredag. vore riktigt kul ändå, länge sen alltså.

 nu ska jag hoppa i säng, skööönt! : ) btw, blev liiite smått less inatt när jag blev väckt 2 ggr. krille kroon ringer vid 5 ; tjaaaaaaa vad gör du? ska du med ut ? haha



 





godnatt



Kommentarer
Postat av: emelie

ere ditt rum? :p

2008-10-29 @ 23:47:53
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: stina

jepp :)

2008-10-30 @ 11:01:44
Postat av: macke

STINA!!

alltid lika söt som vanligt....

2008-11-05 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0