friday sut the club down

utveckligsamtalet gick ändå bra, kan höja mig i alla ämnena. kännde mig riktigt nöjd när jag kom hem och varför inte börja plugga till matte provet imorgon direkt då? så jao, jag satte igång och de gick åt helvete, bokstavligen. käkade lite för att sen orka fortsätta, men då blev de bara värre. höll på att gå i taken, ville ba skrika.så blev tvungen att fråga pappa och hjälp, och de var droppen. tycker verkligen att de är jätte frustrerande när pappa ska försöka förklara nått för mig, han gör de rätt men jag blir bara sur och irriterad. slutade med att jag for iväg till träningen grinande. har inte tittat åt matten sen dess men träningen gjorde att de känndes bättre iaf. hade en sådan träning då malin satte upp mål före träningen och att just denna träning skulle handla om glädje! och se blev de också. tack, skönt. måste nog göra ett försök till nu med matten innan jag går och lägger mig. jag avskyr verkligen matte! usch. önska mig lycka till! pusssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min enkla bloggtävling som avslutas ikväll kl 00.00!

Det är ännu inte så många tävlande så chansen är stor att just DU vinner!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-16 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0