helgen.

hej! nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera, får ursäkta men de är så att han käre far har fyllt 50 i helgen och har haft fullt hus.

i fredags var de öppet hus hela eftermiddagen, var riktigt roligt. har haft besökare från södra sverige. mycket folkt har kommit och gått, jag sjöng för min pappa, var väldigt uppskattat tror jag.

lördag vare först match på dagen och sen vare ba hem och fixa sig till middagen, vi var ca 25 pers tror jag. alla dom närmaste, riktigt lyckat säger jag. de bjöds på många fina och roliga tal. skratta gjorde vi hela kvällen. vi ungdomar, eller jag kusin elina och micke ( 21 år gamla )  bjöd på den klassiska macarena dansen, pappa fick såklart också dansa. lyckad helg i alla fall.

jag har faktiskt på film när vi sjunger men jag är inte så tekniskt så har inte listat ut hur man lägger ut filmer på bloggen :) haha.

nu måste jag återgå till min novell.

juste, jag ville bara säga, i ett av mina tidigare inlägg så sa jag att mina syskon var mina största idoler när jag var 5 år, de stämmer till viss del men glömde nämna henke och framför allt frida leijon som lekte med barbie med mig under hela min uppväxt .

och elin frånlund är världens sötaste snorunge :)

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0