tråk.


Jag blev utmanad av  Martina,

 


Regler;

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



Så här kommer då 7 saker om mig:
1. Jag har aldrig varit med martina nilsson utan att as garva, inte en ända gång!
2. Jag älskade barbie när jag var liten.
3. Jag hade min första kärlek när jag gick på lågstadiet
4.  Jag suger på arga leken.
5. Jag har varit i 20 olika länder
6.  Jag lever för basketen
7. Jag är rädd för den "riktiga" världen

Jag orkar verkligen inte utmana några :) sry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0