i loved you.

igår kväll när jag satt och snackade med martina insåg jag en sak, att jag har inte de perfekta livet ( inte för att jag har trott de ) men jag klagar iaf inte. alltså, jag har som inte insett de, men jag borde sitta inne på mitt rum och deppa. men de gör jag inte. varför vet jag inte, men livet är för kort för sånt skit, förstår ni inte de? gör de bästa av situationen, då löser sig allt med tiden, nästan allt iaf.

jag menar, det senaste halvåret har inte precis varit de bästa. i somras förlorade jag nästan en väldigt nära vän till mig, de var tungt sen dess men de har gått. men med tiden så klarade jag mig igenom de. 2 betydelse fulla männsikor vet jag att jag inte kommer få träffa på jätte länge, jag kan inte! dom är ju på andra sidan jorden?saknar dom nå så kopiöst. en som jag trodde stod mig nära som jag varit vän med sen småbarns ben har uteslutit mig ur hennes liv.  jag gått och tänkt mycket på det här på sistone, men de som slog mig igår var att jag nu till och med har förlorat den som verkligen var den viktigaste i mitt, nr 1. den jag brydde mig mest om i hela världen, den jag delade nästan allt med, den som var min lycka, min säkerhet helt enkelt. de har jag förlorat, vi känner inte varandra längre, vi talar inte ens. och de svider, de gör de. men nu har jag bestämt mig för att släppa taget. du slutade bry dig för att bra tag sen nu, de är dags att jag gör desamma... och jag gör de för min skull!

så sammanfattning; ta ingenting för givet, var stark och deppa inte ihop.

det tog mig några leénden och x antal tårar att skriva detta, men jag gjorde de. och jag känner mig stolt över mig själv.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom som är depp vill mest antagligen inte vara det, eftersom det inte alls lönar sig. men vet inte hur det ska ta sig ur det och blir fast i det. bra inlägg dock!

2008-11-02 @ 01:41:08
Postat av: elina

stina, du är stark. you'll get trough this! <3

är lite full just nu men..det funkar, haha :D

2008-11-02 @ 01:56:03
Postat av: emilia

jag har definitivt inte uteslutit dig ur mitt liv, stina. det kmr jag aldrig göra. även om de kan kännas så. men i dehär fallet så äre jag som har varit idioten, så jag väntar tills du är redo att börja om. du vet att jag vill, de hänger bara på dig nu. jag kan inte göra mer än att säga förlåt.

2008-11-02 @ 14:52:37
Postat av: martina

STINA DU ÄR FAN BÄST, du är seriöst min egna superhero!



Tillsammans ska vi skita i alla problem och leva livet hela vääägen ut.



De personer som är idioter kommer komma till dig så småning om när de inser vad de har gått miste om.

2008-11-02 @ 21:57:39
URL: http://mmaartina.blogg.se/
Postat av: stina

martina, du kan va bäst. <3

2008-11-03 @ 14:50:39
URL: http://stiinanilsson.blogg.se/
Postat av: martina

" jag är vackrast " HAHAHAH

2008-11-04 @ 20:52:05
URL: http://mmaartina.blogg.se/
Postat av: macke.03

nä Stina är vackrast av dom alla....

2008-11-05 @ 20:35:36
Postat av: martina

HAHAHAHAHHAHAHAHA, vissa tror ju på riktigt att man var seriös :)

2008-11-07 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0