paris.

gissa vem som skrev till mig idag för första gången på typ ett halv år? paris:D jag blev helt glad, har saknat han lite faktiskt. han bor för tillfället i australien och jobbar och går skola samtidig. han verkar göra bra för sig och jag är stolt över han! haha. han vill att jag ska komma till australien till han, vore fan as kul ju. australien är ju pardiset lixom. :)

på tala om paris, så fick vi idag reda på att vi ska få fara till staden Paris med franskan i vår. ska ju bli as roligt fan!
ska fara med både eva och lotta.
nu måste jag se till att maten inte bränns.

ska iväg på plannja med marina emma och jennifer. jeooo . hörs


Kommentarer
Postat av: Martina

VEM FAN ÄR MARINA? Dissar du mig? =( h3h3h3h3h

2008-11-18 @ 16:56:26
URL: http://mmaartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0