maybe someday

yea baby, läxor nu så jag dör.
jag kommer vara tvungen att sitta inne varenda helg nu fram till jul uppriktigt sagt.
har så himla mycket att göra att jag inte orkar skriva upp de. har dock träning ikväll
och de brukar få mig att må bättre (oftast). så ja, plus att jag ska sluta vara en bitch,
vet inte riktigt om jag är de men har hört de allt för mycket på sistone så e ba att lägga ner.
ska och toppa mig imorgon efter schooolish, känns typ skönt. ska färga de sen om någon vecka.
papis birthday nästa helg så de finns mycket att stå i. plus alla läxor dårå.

juste, första riktiga snön kom inatt så nu äre riktigt vinter. kul men kallt.

adjösss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0