im struggling

Godkväll

efter en lång men ändå rätt rolig dag så har den kommit till höjdpunken, soooova! har varit så himla trött och sett fram emot de hela dagen verkligen + att jag har sov morgon imorgon. har dessutom varit med gustav idag, var helt skönt, kändes jätte bra.
imorgon blir de stan med pernilla direkt efter skolan, sen ska jag ut och käka med mamma, sen plannja och sen ska jag mikaela johanna och linnea ha "fransk afton". hur coolt är inte de? ska köpa croassanger (!?) baguetter, vindruvor , ost m.m. as nice. nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen blire sänger.

pappa och micke åker till malin i genevé imorgon, är avensjuk!


pussssss




Kommentarer
Postat av: Elin f

Jag är också avundsjuk!! Frida och kristin har ju varit där me!

2008-11-07 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0