im going crazy



god kväll ska man väl säga.
sitter här och lyssnar på lars winnerbäcks låt , kom änglar vilket enligt mig är en av dom bästa låtarna någonsin.
jag ska nämligen skriva en novell på skolan och tar mycket insperation från den konserten på lule kalaset ni vet? jag får verkligen rysningar i hela kroppen och blir helt överlycklig när jag lyssnar på kom änglar speciellt. de var ju så grymt kul, hela lulekalaset var som lyckat från min del, jag menar, jaimie och scout var där vilken var toppen. + att jag träffade en massa gó folk. awsome.

well, ska snart gå och göra mig i ordning för andra träningen idag, håller på till 10, riktigt jäkla jobbigt. adjöken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0