i'm feeling warm and bright





tja!
har varit en grymt skön dag idag, vaknade upp på rätt sida imorse. klev upp och gjorde mig i ordning och promenerade iväg till skolan. vi hade utvärderings dag och så, gick bara till halv 12. idrotts provet gick galant! efter skolan drog jag och lisa hem till henne, fast hon var utlåst, så medans vi väntade på hennes  mamma gick vi till konsum och köpte marmelad. gick hem, bakade scones och tränade på låtarna, de blir bättre och bättre. sen kom pernilla och gustav precis i tid så att sconesen var klara. svin :D nu sitter jag här och skriver med emilia, hon är rädd att jag ska slå henne när vi ses. VAR RÄDD :D

nu har jag träning, ska försöka hinna förbi och titta på matchen och sen träning igen. en vanlig måndag alltså!

puss på nosen

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAHA, yeah sure! :D

2008-11-17 @ 17:11:17
Postat av: Anonym

du är så bra!

2008-11-18 @ 12:49:32
URL: http://emmastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0