And the lips and the face of the human cannonball that I need to I want you...

Hej!

Har precis kommit hem från siknäs. Det har varit så himla mysigt där ute. När vi kom dit igår kväll var de strömavbrott i hela byn så var kolsvart. Det var kallt i hela huset så vi var tvungna att elda i spisarna och tända en massa ljus. Satt och spelade kort och åt gott. På kvällen var de så kallt så vi fick alla sova i samma rum (strömmen var inte tillbaka). Jag sov i farmors säng och mami och papi på golvet, sov med öppen spis som sprakade. Så himla skönt alltså. Sov 12 timmar, var ju lite trött efter att ha vakat. Är nu återställd. Skönt skönt!
Imorse for jag och papi och högg en gran så nu äre julefrid!

Hoppas att alla haft de bra under helgen, jag vet att jag har de iaf !


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0