lucia

Ja, jag måste ju säga att fredagen blev väldigt lyckad. Efter skolan så promenerade jag hem från skolan med typ hela halva klassen, blev typ mycket snö. Lite si så där smått kallt. Så Arvid och Lundberg blev enligt dom tvingade att följa med mig hem pga av skuldkänslor. Bull Shiet alltså! :D Så efter att ha umgåtts med dom ett tag så vare bara att göra sig i ordning för ferre. Allis brallis har fyllt bralla och skulle ha fest. Drog te city rehab och var där. Badade lite och såg idol, spökhistorier m.m. Allis, de blev väldigt lyckat! toppen! Sen vid 12 så drog jag hem och då väntar Arvid och Lundberg på mig. Vi skulle nämligen lucia vaka. Vi skulle se skräckis och jag var redan helt uppjagad efter spökhistorerna hos Allis. Men de blev att se The ring 2 och sen vare varmamackor som gällde. Man blir ju fan hungrig. Såg lite one tree hill och vänner tills jag blev extremt trött och somnade en stund. Vaknade upp och drog fram monopol, jag var bäst. Sen tomten är far till alla barnen ( tredje gången för mig i år) och vi somnade allihopa till den. Och när den var slut var klockan halv 7 och vi hade varit vakna i ungefär ett dygn. Vi besämtde oss för att sova men självklart så gick inte de. Men en efter en så slumrade vi. Dom har precis dragigt och jag sitter och ojjar mig över hur de ska gå på träningen idag, kommer va helt död! Ska iväg till siknäs med mamma och pappa sen, ska bli riktigt skönt. Dom tycker att jag måste vila upp mig lite och dom har nog rätt. Nu är de dessutom bara en vecka kvar i skolan och de känns väldigt skönt. Fast är väldigt stressad över mitt flytta hemifrån arbete som ska vara klart. Alltså har helgen varit lyckad hitills. Måste städa undan lite nu.

Glad lucia allihopa


adjö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0