en söndags cheesecake

Ja, då var de söndag. Jag är helt dagblind nu under lovet, känndes som typ fredag !? Don't ask me why. Steg upp imorse och kännde lukten av nybakat bröd, pappade hade bakat. Jag var väldigt imponerad. Gott vare. Sen tog jag och Malin oss an att baka en cheesecake till ikväll. Blir stor middag.

Snart är de träning som gäller och jag är taggad. Har inte tränat nu på ett tag, måste bort med julmaten. Imorgon blir de morgon träning och sen stan med mamma och en sväng med Lisa. Lisa ska btw färga om mitt hår på tisdag, fast de vet hon inte ännu men hon är den jag litar på kan göra de :D haha.

Har dessutom suttit och tittat igenom gamla bilder på datan, de är typ kul. Men sjukt hur mycket som har förändrats alltså.
Här får ni i alla fall ett smakprov.



                 


Good day people

Kommentarer
Postat av: emilia

''anton+wille=SÄMST! stina+emilia=BÄST!''

hahaha :D saknade tiderr

2008-12-31 @ 10:49:25
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/
Postat av: stina

haha,ah du! :D de var en rolig midsommar

2008-12-31 @ 11:30:59
URL: http://stiinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0