Det närmar sig...

Japp, och idag var de då dags för den årliga innebandy turneringen på tunaskolan. 9A lyckades vinna i år igen, jag förstår inte hur. Kämpa glöd gissar jag. Haha! Min klass kom i alla fall 3a, (kom sist förra året) så var nöjda över insatsen. Innabandy talangen som jag är gjorde tjejer båda mål. Förstå hur nöjd jag var. Hahah. Flytta hemifrån arbetet är inte klart ännu så blir att jobba under jullovet, hur kul känns de egentligen? Imorgon börjar vi klockan 10 och då har lärarna julspex sen gröt, betygen och sen JULLOV! Förstå hur skönt de känns egentligen, hösten har varit så himla tung för min del asså med allt. Det nya året ska bli perfa och jag ska skärpa mig. Solklart.
Ikväll är det egen träning på bergviken, och just nu pågår stor julstädning hemma hos familjen Nilsson. Jag är klar med mitt och ska sätta mig och slå på lite vänner. Huvva hur bra det är.
Imorgon kommer mina kära syster hem dessutom och ska bli toppen att få träffa henne. Nu mina damer och herrar ska ag bege mig ÄNDA bort till tvn.

puss på kinden


de där är då jag för exakt 1 år sen, vietnam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0