blondin vs brunett

Hej hej! :) jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera, men jag ska bli bättre. Jag lovar.
Vi har faktiskt varit lediga från skolan idag för vi ska dit ikväll på julmarknad och lucia tåg. Jennifer kommer varit snyggaste lucian i Luleå, lätt! Onsdags kvällen spenderades med Lisa och Pernilla som jag inte har varit med på jätte länge, hade de riktigt kul. Bakade scones och spelade lite fia med knuff. Jag hade inte riktigt turen med mig kan man väl säga. Sen kröp vi ihop i soffan och såg på Grey's Anatomy med scones, te och ben & jerrys, mumma!
Idag drog vi inte till stan vid 11, jag skulle färga håret. Var extremt nervös ska ni tro. Blev inte alls som jag hade tänkt mig ( Jennifer Aniston, alltså orange med slingor) utan blev typ brunt. Får se om jag gör om de.
Känns väldigt konstigt. Jag har dessutom fått min nya mobil, en helt ny männsika helt enkelt! :)
Ska gå och hjälpa mamma med maten nu och sen kila iväg till skolan.

Ha en bra kväll!
adjö <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev ju kalas fint!

2008-12-11 @ 19:42:09
URL: http://emmastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0