15.51

Alltså, världens konstigaste grej hände imorse. Jag Malin Micke och mamma skulle iväg och ta fotona till pappa. Jag är på väg ut till bilen då jag ser två gigantiska älgar stå utanför Jennifers fönster, jag börja skrika och skratta och ingen tror mig förutom Malin som också såg dom, sen kom Micke och mamma och där stod vi, familjen Nilsson och skrev så att älgarna började springa bort mot slipvägen och upp för den, då dyker en till älg upp på Jennifers uppfart och den stannade och tittade mot oss. Malin blev så rädd att hon sprang och gömde sig baki bilen. Sen började den också springa. När vi sen satt oss i bilen för att åka så kommer vi då upp på slipvägen och där står dom, de tre älgarna och tittar på oss. När vi kört förbi ställer de sig mitt på vägen och ba står där. Så varning nu alla här på mjölkudden, akta älgar vart ni än är! Stört sjukt var de då iaf.

Fotografering gick för all del bra, riktigt kul. Syskona Nilsson alltså, vilka modeller! Efter de blev det att gå på stan med Malin för att fixa de sista julklapps köpen och nu är allt klart. Känns skönt. Ska bara slappa vidare ikväll, är riktigt trött. Åker ut till siknäs imorgon eftermiddag men nu är de mackor och te som gäller , och så ska jag slå på lite vänner avsnitt. Surprise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0